Ολοκλήρωση 9ου κεφαλαίου του HandBook

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Wed May 7 00:09:49 EEST 2008

Να ανακοινώσω πως ολοκλήρωσα τη μετάφραση/διόρθωση του 9ου κεφ.
"Εκτυπωτές " του HandBook. Επειδή μετακόμισα τον σέρβερ μου και το
hg.hellug.gr/freebsd/doc-el/ δεν δουλεύει, μήπως μπορείτε να με
συμβουλέψετε από που να ξανακάνω clone; Λέω να κάνω merge εκεί το 9ο,
έτσι για να το εγκαινιάσω. Θα μπορούσα να  κάνω clone από του Μανώλη,
αλλά απ'ότι θυμάμαι πρέπει όλοι να έχουμε κοινή βάση το doc-el/ του
Γιώργου σωστά;
Άσχετο, αλλά αλήθεια στο #bsddocs μπαίνετε συγκεκριμένες ώρες; Έχω
προσπαθήσει κάμποσες φορές, αλλά τίποτε .... (μετά την 11η μεσημβρινή να
πω την αλήθεια)

Τέλος, ζητώ την κατανόηση σας που χάθηκα τους τελευταίους 2 μήνες,αλλά
έψαχνα απεγνωσμένα νέα εργασία. Η ιστορία τελείωσε θετικά και το
σημαντικότερο για μένα είναι πως  θα ασχοληθώ επαγγελματικά με
"Unix"(βλέπε Βέλτι). Πάνω απ'όλα στεναχωριέμαι που δεν μπόρεσα να
παρευρεθώ στο fosscomm. Πάντως είμαι σίγουρος  πως είμασταν από τους
καλύτερους. Είδα πάντως τα slides και του Γιώργου και του Νίκου.

Μετά το 9ο δεν ξέρω τι θα κάνω. Μάλλον θα κοιτάξω τώρα. Handbook ή να
πάρω κάνα άρθρο και γω;