Jails στο mercurial

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Feb 18 14:57:38 EET 2008

PK wrote:
> Καλημέρα,
>
> On 17/02/2008, *Manolis Kiagias* <sonicy at otenet.gr
> <mailto:sonicy at otenet.gr>> wrote:
>

>     Υ.Γ. Παναγιώτη,  έχεις ξεκινήσει κάτι άλλο;
>

> Όχι, δεν έχω ξεκινήσει κάτι άλλο μιας και έχει πέσει κάμποση δουλειά
> τις τελευταίες 2 βδομάδες. Ελπίζω να κοιτάξω σύντομα τα υπόλοιπα
> κεφάλαια που έχουν μείνει και να συνεχίσω με κάποιο.
>
> Γίνεται να δημιουργηθεί μια λίστα με όλα τα μεταφρασμένα κεφάλαια,
> καθώς και με αυτά που έχουν ήδη αναλάβει άτομα και είναι στη
> διαδικασία μετάφρασης; Θα έκανε ευκολότερη τη διαδικασία έρευσης
> [...]
Τα κεφάλαια που έχουν μεταφραστεί εύκολα τα βλέπεις στο build,
http://freebsdgr.dyndns.org/handbook

Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο volume είναι έτοιμο εκτός από το 5 (το οποίο
συγχρονίζει και διορθώνει ο Γιώργος με το τελευταίο Αγγλικό κείμενο) και
το 9 το έχει ο Βαγγέλης (και αν θυμάμαι το έχει ολοκληρώσει αλλά το
διορθώνει). Από το δεύτερο volume,  εγώ μετάφρασα το 12 αλλά δεν έχω
ξεκινήσει κάτι άλλο (δουλεύω το FAQ). Κανείς άλλος δεν έχει ειδοποιήσει,
οπότε θεώρησε ότι μπορείς να συνεχίσεις με όποιο κεφάλαιο θέλεις.
Τα παραρτήματα είναι πλήρως μεταφρασμένα.

Μανώλης