Re: Jails στο mercurial

PK panoskrt at googlemail.com
Mon Feb 18 12:39:53 EET 2008

Καλημέρα,

On 17/02/2008, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Καλησπέρα
>
> Ολοκλήρωσα σήμερα (...επιτέλους) τον έλεγχο και τις τελικές διορθώσεις
> του κεφαλαίου jails το οποίο είναι στο mercurial.
> Είναι στο revision 1.14 (το συγχρόνισα με το Αγγλικό κείμενο)
>
> Για παρατηρήσεις δείτε και το build εδώ:
>
> http://freebsdgr.dyndns.org/handbook/jails.html

Ωραία, πάει και αυτό :)

Αύριο ευελπιστώ να συνεχίσω με τον έλεγχο του κεφ.3 του FAQ... αν έχουμε
> ρεύμα βέβαια ;)

Μανώλης

> Υ.Γ. Παναγιώτη,  έχεις ξεκινήσει κάτι άλλο;

Όχι, δεν έχω ξεκινήσει κάτι άλλο μιας και έχει πέσει κάμποση δουλειά τις
τελευταίες 2 βδομάδες. Ελπίζω να κοιτάξω σύντομα τα υπόλοιπα κεφάλαια που
έχουν μείνει και να συνεχίσω με κάποιο.

Γίνεται να δημιουργηθεί μια λίστα με όλα τα μεταφρασμένα κεφάλαια, καθώς και
με αυτά που έχουν ήδη αναλάβει άτομα και είναι στη διαδικασία μετάφρασης; Θα
έκανε ευκολότερη τη διαδικασία έρευσης αμετάφραστων κεφάλαιων :)

- Παναγιώτης