κεφάλαιο 15: Jails

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 4 03:40:47 EET 2008

On 2008-02-03 23:22, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:
> Λοιπόν, έφτασα το revision μέχρι το 10.7.7.3 και σταματάω για σήμερα. Το
> αποτέλεσμα είναι στο mercurial και φυσικά το build στην κλασική τοποθεσία:

Κάτι πήρε το μάτι μου:

kobe:/ws/doc/el-kiagias$ hg pull
added 21 changesets with 39 changes to 8 files

Απόψε πάει αργά πλέον για να δω κάτι από αυτά.  Θα κάνω merge αύριο
και λογικά τα περισσότερα θα είναι committed και στο CVS tree μέχρι
το μεσημέρι :)

Σούπερ!  Μ' αρέσει που έχει αρχίσει και γίνεται πιο 'streamlined' η
δουλειά.

Εγώ λέω να κάνω αύριο μια προσπάθεια να τελειώσω και με το article
`version-guide', που το έχω μισοτελειώσει αλλά δεν το έχω κάνει push
ακόμα...