Κεφάλαιο 10

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 3 00:53:42 EET 2008

On 2008-02-03 00:47, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Η κωδικοποίηση στο handbook είναι ISO8859-7. Δεν χρειάζεται να
> ανησυχείς βέβαια ιδιαίτερα για αυτό, μια και φτιάχνει με μια iconv...

Το έχω μετατρέψει ήδη σε iso-8859-7.  Υπήρχαν δύο χαρακτήρες που δεν
μπορούσαν να μετατραπούν σωστά, αλλά ήταν κοντά στο τέλος μιας πρότασης,
λίγο πριν την τελεία, οπότε τους έσβησα.

> Δεν ξέρω για το 21, γιατί το πήρα απευθείας από το mercurial του Γιώργου,
> οπότε αν χρειάστηκε μετατροπή την είχε ήδη κάνει.

Ναι, ακριβώς :)

> Για την ακρίβεια το έβαλα ήδη, αφού άλλαξα την κωδικοποίηση και διόρθωσα
> ένα </command>, και μπορείς να το δεις εδώ:
>
> http://freebsdgr.dyndns.org/handbook-team/linuxemu.html
>
> Θα το δω αναλυτικά με το πρωί με τον καφέ μου :)

Heh, το ίδιο έκανα πριν ένα λεπτό (το <command>) και έχω κάνει push στο
hg.hellug.gr το νέο κεφάλαιο.