Κεφάλαιο 10

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Feb 3 00:47:32 EET 2008

Panagiotis Kritikakos wrote:
> Γειά σου Μανώλη,

> Και το προηγούμενο κεφάλαιο (το 21) με utf8 το είχα κάνει και φάνηκε να
> "παίζει" σωστά. Τι κωδικοποίηση πρέπει να χρησιμοποιείται;

Η κωδικοποίηση στο handbook είναι ISO8859-7. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς
βέβαια ιδιαίτερα για αυτό, μια και φτιάχνει με μια iconv...
Δεν ξέρω για το 21, γιατί το πήρα απευθείας από το mercurial του
Γιώργου, οπότε αν χρειάστηκε μετατροπή την είχε ήδη κάνει.

> Να δούμε...:)

Για την ακρίβεια το έβαλα ήδη, αφού άλλαξα την κωδικοποίηση και διόρθωσα
ένα </command>, και μπορείς να το δεις εδώ:

http://freebsdgr.dyndns.org/handbook-team/linuxemu.html

Θα το δω αναλυτικά με το πρωί με τον καφέ μου :)