Κεφάλαιο 13 Users

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jan 18 21:49:02 EET 2008

On 2008-01-16 14:05, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Στο tex source τα ελληνικά φυσικά είναι μια χαρά. Αλλά γενικά (στο
> LaTeX) δεν αρκεί να "βλέπεις" ελληνικά στο source για να τα έχεις και
> στο τελικό.
>
> Για το LaTeX τουλάχιστον υπάρχουν κάποιοι τρόποι όπως το babel με τα
> /textlatin , /textgreek, /latintext, /greektext κλπ. και το
> latex-auto-greek που από ότι ξέρω σε απαλλάσει από τη συνεχή εναλλαγή
> γλωσσών μέσω εντολής. Αλλά το θέμα είναι ότι το αρχείο που έχουμε δεν
> είναι LaTeX αλλά TeX...

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι το jadetex είναι βασισμένο στο plain TeX,
και δεν μπορώ να βρω αρκετό documentation για τα internals του jadetex.

Μια εναλλακτική λύση είναι ένα DocBook/DSSSL layer που μετατρέπει το
SGML text σε XeLaTeX, αλλά δεν ξέρω DSSSL αρκετά καλά.  Το XeLaTeX έχει
εγγενή υποστήριξη για TrueType fonts και για Unicode κείμενο, οπότε δε
θα έχει πρόβλημα με κανένα Ελληνικό κείμενο.

Θα προσπαθήσω να δω πώς μπορεί να μάθει κανείς DSSSL, αλλά κι αυτό
δεν είναι από τα πιο `documented' πράγματα στον κόσμο :/

Κανένα πρόβλημα :)