Κεφάλαιο 13 Users

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed Jan 16 14:05:49 EET 2008

stylianos sideridis wrote:
> Γειά σε όλους
>
> Στέλνω το κεφάλαιο 13 Users.
> Επίσης για το pdf format νομίζω πρέπει να δούμε το pdftex διότι το
> αρχείο .tex που παρείχθει με το jade μου έδωσε ελληνικά κανονικά, μετά
> όμως το pdftex τα χάλασε.
>
> Στυλιανός

Στο tex source τα ελληνικά φυσικά είναι μια χαρά. Αλλά γενικά (στο
LaTeX) δεν αρκεί να "βλέπεις" ελληνικά στο source για να τα έχεις και
στο τελικό.
Για το LaTeX τουλάχιστον υπάρχουν κάποιοι τρόποι όπως το babel με τα
/textlatin , /textgreek, /latintext, /greektext κλπ. και το
latex-auto-greek που από ότι ξέρω σε απαλλάσει από τη συνεχή εναλλαγή
γλωσσών μέσω εντολής. Αλλά το θέμα είναι ότι το αρχείο που έχουμε δεν
είναι LaTeX αλλά TeX...

To κεφάλαιο 13 το έβαλα στο πρόχειρο queue, μπορείς να το δεις εδώ:

http://freebsdgr.dyndns.org/handbook-team/users.html

Γιώργο: Πες μου αν σε βολεύει να βάζω γενικά τα κεφάλαια από τη λίστα
στο δικό μου mercurial και να τα κάνεις pull από εκεί.