μετάφραση του site?

Nikos Vassiliadis nvass at teledomenet.gr
Wed Jan 16 10:40:48 EET 2008

On Tuesday 15 January 2008 21:41:50 Vaggelis Typaldos wrote:
> [...]
> OpenSSL/0.9.7-beta3 Last Change: 15-Dec-2006 2)για το "freebsd.gr" (το
> όνομα χώρου είναι κατοχυρωμένο - πρόσφατα -στην εταιρεία NETMODE
> (netmode.gr) που είναι από τους επίσημους - απότην ΕΕΤΤ - καταχωρητές
> ονομάτων
> χώρου(http://www.eett.gr/gr_pages/telec/Domainnames/kataxorites/list_kat
>ahoriton.php))Netmode 78.47.200.44 LinuxApache/2.2.3 Linux/SUSE Last
> Change:28-Dec-2007) Και στις δυο περιπτώσεις θα μπορούσαμε να ζητήσουμε
> την χρήση τουονόματος από τον εκάστοτε φορέα, ίσως με  αντίτιμο την

Το επίσημο Ελληνικό mirror του FreeBSD project είναι το
http://www.gr.freebsd.org. Αυτό είναι DNS-wise υπο τον
έλεγχο του freebsd.org. Αυτό που βλέπεις είναι πιθανοτατα
αποτελεσμα link rot(http://en.wikipedia.org/wiki/Link_rot).
Απλώς πρέπει να ειδοποιήσουμε τους αρμόδιους να διορθώσουν
το DNS. Γιώργο, μπορείς να στείλεις ένα mail στην σχετική
λίστα;

Για το freebsd.gr θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε τους ιδιοκτήτες
και αν αρνηθούν να το αποδεσμεύσουν - και κριθεί απαραίτητο
ότι το θέλουμε - να κάνουμε ένσταση στο ΙΤΕ(www.gr).

Το bsd.gr δεν βλέπω πώς συνδέεται - άμεσα - με το FreeBSD project.

> Εγώ χώρο έχω στον σέρβερ μου - το έχω
> ξαναπεί. Αν θέλετε ναανεβάσουμε την σελίδα εκεί ΔΩΡΕΑΝ δεν έχω πρόβλημα.

Νομίζω ότι θα ήταν καλό να φιλοξενούνται απο κάποιο κρατικό
ιδρυμα, κάποιο πανεπιστημιο πιθανότατα. Κάποτε ήταν στο
NTUA αν θυμάμαι καλά. Αλλα και αυτό που προτείνεις δεν με
βρίσκει αντίθετο.

Νίκος