μετάφραση του site?

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Tue Jan 15 21:41:50 EET 2008

Τελευταία αναφορά από το Netcraft.com είναι:

1)για το "bsd.gr" (το όνομα χώρου είναι κατοχυρωμένο)
University of Ioannina 195.130.120.12 NetBSD/OpenBSDApache/1.3.26 Unix
mod_ssl/2.8.10 OpenSSL/0.9.7-beta3 Last Change: 15-Dec-2006

2)για το "freebsd.gr" (το όνομα χώρου είναι κατοχυρωμένο - πρόσφατα -
στην εταιρεία NETMODE  (netmode.gr) που είναι από τους επίσημους - από
την ΕΕΤΤ - καταχωρητές ονομάτων χώρου
(http://www.eett.gr/gr_pages/telec/Domainnames/kataxorites/list_katahoriton.php))
Netmode 78.47.200.44 LinuxApache/2.2.3 Linux/SUSE Last Change:
28-Dec-2007)

Και στις δυο περιπτώσεις θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την χρήση του
ονόματος από τον εκάστοτε φορέα, ίσως με  αντίτιμο την προβολή τους μέσω
της σελίδας; Εγώ χώρο έχω στον σέρβερ μου - το έχω ξαναπεί. Αν θέλετε να
ανεβάσουμε την σελίδα εκεί ΔΩΡΕΑΝ δεν έχω πρόβλημα.

Στις 15-01-2008, ημέρα Τρι, και ώρα 18:15 +0200, ο/η Manolis Kiagias
έγραψε: