Re: μετάφραση του site?

PK panoskrt at googlemail.com
Tue Jan 15 17:34:07 EET 2008

> Το θέμα είναι (εκτός από τη μετάφραση), που θα ανέβει.
> Το domain freebsd.gr κάποιος το έχει ή μάλλον το είχε γιατί φαίνεται να
> έχει λήξει.

Θυμάμαι κάποια στιγμή πριν 1-1,5 χρόνο που δοκίμασα το www.freebsd.gr και
έκανε redirect στο www.freebsd.org Επίσης υπήρχε και το www.bsd.gr μέχρι
πριν μερικούς μήνες αν δε κάνω λάθος.

Σίγουρα θα είναι καλή παρουσία ένα πλήρες mirror site, αλλά θα
> χρειάζεται πολύς χρόνος για τη συντήρηση του (με λίγα λόγια χρειαζόμαστε
> περισσότερους εθελοντές...)

Όπως το λες, η μετάφραση μπορεί να γίνει, το θέμα είναι περισσότερο η
συντήρηση στη συνέχεια.

Εγώ θα έλεγα να ανεβάζαμε έστω μια απλή ενημερωτική σελίδα για τη
> δουλειά που κάνουμε σαν ομάδα και να έχουμε και για κατέβασμα το
> handbook κλπ σε διάφορες μορφές.

Για αρχή, αλλά και γενικά, μου ακούγεται μια χαρά.

-Παναγιώτης