μετάφραση του site?

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Jan 15 17:10:11 EET 2008

PK wrote:
> Γειά σε όλους,
>
> Υπάρχει μέσα στα σχέδια να γίνει μετάφραση και του site του FreeBSD?
>
> - Παναγιώτης

Το θέμα είναι (εκτός από τη μετάφραση), που θα ανέβει.
Το domain freebsd.gr κάποιος το έχει ή μάλλον το είχε γιατί φαίνεται να
έχει λήξει.

Έχω κάνει με επιτυχία rebuild από τα sources (και έχω και local cvs
repository το οποίο συγχρονίζω καθημερινά, αν και δεν κάνω auto
rebuild)  και είναι εδώ:

http://freebsd-el.dyndns.org

Σίγουρα θα είναι καλή παρουσία ένα πλήρες mirror site, αλλά θα
χρειάζεται πολύς χρόνος για τη συντήρηση του (με λίγα λόγια χρειαζόμαστε
περισσότερους εθελοντές...)
Εγώ θα έλεγα να ανεβάζαμε έστω μια απλή ενημερωτική σελίδα για τη
δουλειά που κάνουμε σαν ομάδα και να έχουμε και για κατέβασμα το
handbook κλπ σε διάφορες μορφές.