Διορθώσεις

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 10 18:51:51 EET 2008

On 2008-01-10 14:40, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Εκφράσεις που έχω πλήρως αντιγράψει από τα commit logs του Γιώργου :)

EOL whitespace = κενά στο τέλος των γραμμών.  Τα σβήνω γιατί είναι
γενικά «άχρηστη πληροφορία», αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό το να μην
σβηστούν.

"Rewrapping" είναι η διαδικασία με την οποία μια γραμμή που έχει μεγάλο
μήκος «συμμορφώνεται» κάπως έτσι ώστε να έχει ένα πιο λογικό μέγεθος.
Συνήθως κάνω wrap/fill σε 78 στήλες εγώ, και προσθέτω ένα block με
`Local variables' στο τέλος από το SGML text:

    <!--
      Local variables:
      mode: sgml
      fill-column: 78
      End:
    -->

έτσι το Emacs θα ξέρει την επόμενη φορά που ανοίγω το αρχείο ότι
πατώντας `M-x fill-region' ή `M-q' θα κάνει wrap/format το κείμενο σε 78
στήλες.

> Καλή χρονιά και σε σένα Στυλιανέ.

Καλή χρόνια και από μένα σε όλους :)