Διορθώσεις

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Jan 10 14:40:13 EET 2008

stylianos sideridis wrote:
> Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!
> Αφού τελείωσα μια πρώτη μετάφραση του 13, ξεκινώ διορθώσεις και ήθελα
> να ρωτήσω: Μανώλη σε κάποια changeset λές "EOL whitespaces checks" και
> "Rewraping at 78 columns", τί εννοείς, τι πρέπει να προσέξω;
>

> Στυλιανός

Εκφράσεις που έχω πλήρως αντιγράψει από τα commit logs του Γιώργου :)

EOL whitespace = Σβήνουμε τα κενά διαστήματα στο τέλος των γραμμών.
Συνήθως μια διαδικασία που γίνεται στο τέλος της μετάφρασης και μετά το
Rewrapping, την ανακατανομή δηλ. των λέξεων, ώστε  κάθε γραμμή να μην
περιέχει περισσότερους από 78 χαρακτήρες (στήλες) και να διαβάζεται
χωρίς προβλήματα (κομμένες λέξεις κλπ) με ένα editor σε "καθαρή" κονσόλα.

Καλή χρονιά και σε σένα Στυλιανέ.

Μανώλης