[fossaegean] ομάδα ελευθέρου λογισμικού

Giannis Konstantinidis giankonstantinidis at gmail.com
Thu Nov 13 19:08:57 EET 2014

Καλησπέρα κι από μένα Δημήτρη,
χαίρομαι πολύ για το ενδιαφέρον σου και είσαι φυσικά παραπάνω από
εύπροσδεκτος στην παρέα/ομάδα μας.

Όπως είπε και ο Αντώνης πιο πάνω αυτό το Σ/Κ θα κάνουμε μια συνάντηση των
μελών της ομάδας.
Τα workshops θα θέλαμε να τα ξεκινήσουμε από την επόμενο αμέσως Σ/Κ.
Θα υπάρξουν ανακοινώσεις για τις δράσεις μας.

Για επικοινωνία μπορείς και στο foss at aegean.gr, στο irc κανάλι #fossaegean
στο server freenode ή και στο στο facebook group (
https://www.facebook.com/groups/fossaegean/).
Καλωσόρισες.

Γιάννης

Giannis Konstantinidis