[fossaegean] ομάδα ελευθέρου λογισμικού

Antonis Tzorvas antonis at tzorvas.com
Thu Nov 13 19:02:13 EET 2014

Καλησπέρα Δημήτρη,
για οποιαδήποτε συνάντηση/event θα ενημερώνουμε και εδώ.

Αυτό το ΣΚ είναι πιθανό να κάνουμε μια συνάντηση στον νέο χώρο της ομάδας,
χωρίς ατζέντα.
για να δούμε τον χώρο, τι χρειαζόμαστε κλπ. αν θελήσεις μπορείς να έρθεις
να γνωριστούμε και από κοντά.
θα υπάρξει σχετική ενημέρωση και αύριο

> Για σας, ονομάζομαι Δημήτρης Καριωτάκης και είμαι μαθητής της ΓΆ
> πληροφορικής του ΕΠΑΛ Καρλοβασίου. Θα ήθελα να παρακολουθήσω τα εργαστήρια
> - συναντήσεις της ομάδας ελευθέρου λογισμικού (Linux) που θα διοργανώσετε
> για φέτος, με σκοπό να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου.
>
> Περιμένω την απάντηση σας, αν θα υπάρξουν τέτοιες συναντήσεις για φέτος.
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com