[fossc-aegean-general] Εσωτερική Οργάνωση Ομάδας

Menelaos Radisis menelaosrad at gmail.com
Sat Mar 12 02:56:17 EET 2011

Νομίζω ότι το wiki είναι ακριβώς το εργαλείο που χρειαζόμαστε. Για
όσους θέλουν μπορούν να ρίξουν μια ματιά στα wiki των HELLUG και FOSS
NTUA (http://wiki.hellug.gr/, http://foss.ntua.gr) για να δουν τι
ακριβώς εννοούμε.

Στις 12 Μαρτίου 2011 1:41 π.μ., ο χρήστης Tzorvas Konstantinos
Antonios <icsd08141 at icsd.aegean.gr> έγραψε:

Menelaos Radisis
GPG/PGP Key ID: 0x6FD14A6B