[fossc-aegean-general] Εσωτερική Οργάνωση Ομάδας

Tzorvas Konstantinos Antonios icsd08141 at icsd.aegean.gr
Sat Mar 12 01:41:25 EET 2011

άλλο ένα mail για απόψε..

σήμερα διατυπώθηκαν κάποιες ιδέες στη συνάντηση μας,
τις οποίες τις κατέγραψα μόλις τώρα και σε ένα μπλοκάκι.

από το να συγχρονίζουμε τα μπλοκάκια μας όμως,
προτείνω να χρησιμοποιήσουμε κάποιο σύστημα online,
ώστε να ανεβάζουμε τις ιδέες μας, να οργανώνουμε εκεί
την οποιαδήποτε εργασία της ομάδας κλπ.

για αυτό το λόγο προσωπικά προτείνω το wiki.
σε πρώτη φάση για τη χρησιμοποίηση του ώστε να
γίνει η οργάνωση της ομάδας.

εναλλακτική επιλογή, είναι να έχουμε στο forum,
ένα κρυφό (ή φανερό) section στο οποίο θα γράφουμε για την
κάθε εργασία της ομάδας, θα καταγράφουμε ιδέες κλπ.

γενικότερα, δε θα πρέπει να μένουν μόνο σε emails όλα αυτά,
θα πρέπει να καταγράφονται και κάπου αλλού.

πείτε μου άλλες ιδέες εάν έχετε κάτι κατά νου,
ή πείτε μου τους προβληματισμούς σας και την άποψη σας για τις
παραπάνω δύο ιδέες που πρότεινα.

(subforum ή wiki)
με ποιο συμφωνείτε, με ποιο δε συμφωνείτε; και για ποιους λόγους;

καληνύχτα!

ΥΓ. αν μέχρι αύριο το βράδυ δεν έχετε εγγραφεί θα σας περάσω μόνος μου
στη λίστα, ώστε να χρησιμοποιούμε μόνο τη λίστα. την παρούσα στιγμή όλα αυτά
που σας στέλνω εδώ, στέλνονται και στη λίστα.

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com