[Archlinuxgr] Γενικά εισαγωγικά ερωτήματα νέου χρήστη

Yorgos Diapoulis ydiapoulis at gmail.com
Sun Mar 23 10:10:21 EET 2014

Ήταν αναπόφευκτο ότι θα επέστρεφα, σας ευχαριστω για τις απαντήσεις τα
περισσότερα τα έχω λύσει και απολαμβάνω ένα πολύ ωραίο λειτουργικό
(ευχαριστώ Ευάγγελε για την 'σκληροπυρηνική' εγκατάσταση - όπως ειπώθηκε
στο hs). Το βασικό θέμα μου τώρα είναι το χτίσιμο πακέτων :)

* pacman -Syu

Τι πρέπει να προσέχω όταν τρέχω pacman -Syu ? Είναι πάντα ασφαλες ? Επίσης
όλο αυτό το μέγεθος της εγκατάστασης  (Total Installed Size:   2735,55 MiB)
προστίθεται στο ήδη υπάρχον κομμάτι που καταναλώνω από το σκληρό? Είμαι ήδη
στο 20% και δεν έχω καθόλου αρχεία μέσα. Την τελευταία φορά που έκανα
pacman -Syu:
==================================
[root at laptop aucotsi]# pacman -Syu
:: Synchronizing package databases...
 core is up to date
 extra                   1468,7 KiB   485K/s 00:03 [######################]
100%
 community                  2,1 MiB   412K/s 00:05 [######################]
100%
 archlinuxfr is up to date
:: Starting full system upgrade...
:: Replace libusbx with core/libusb? [Y/n] n
resolving dependencies...
warning: dependency cycle detected:
warning: freetype2 will be installed before its harfbuzz dependency
looking for inter-conflicts...
==================================
και απο ότι είδα (πάνε μέρες τώρα) δεν πρέπει να αντικαταστήσω το
core/libusb με το libusbx. To namcap πχ είναι πρόγραμμα για να μου λέει
όταν υπάρχουν conflicts?

* supercollider και PKGBUILD
Προσπαθώ να κάνω build το SuperCollider (1), του οποίου οι οδηγίες είναι με
cmake. Ωστόσο, είδα το (3) και διαβάσα το ABS (2) και σκέφτηκα είναι λογικά
καλύτερο να το χτίσω με PKGBUILD.
.... αλλά κάπου το χάνω με το base-devel.
Αν το χτίσω με cmake θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα? Από ότι βλέπω στο PKGBUILD
του (3) cmake χρησιμοποιεί.
==========================
[root at laptop build]# pacman -S base-devel
:: There are 26 members in group base-devel:
:: Repository core
   1) autoconf  2) automake  3) binutils  4) bison  5) fakeroot  6) file
   7) findutils  8) flex  9) gawk  10) gcc  11) gettext  12) grep  13) groff
   14) gzip  15) libtool  16) libutil-linux  17) m4  18) make  19) pacman
   20) patch  21) pkg-config  22) sed  23) sudo  24) texinfo  25) util-linux
   26) which

Enter a selection (default=all):
==========================
εδώ δεν είχα ιδέα τι να πατήσω και το έκανα cancel

>Για το AUR υπάρχει και ο χειροκίνητος τρόπος να χρησιμοποιήσεις το cower
>για να κατέβει το PKGBUILD και μετά πας στο φάκελο όπου κατέβηκε και
>γράφεις `makepkg -si` ώστε να χτιστεί και να εγκατασταθεί το πακέτο με
>όλες τις εξαρτήσεις. Πάλι, πληροφορίες στο wiki :)

Tο cower δεν το εγκατέστησα, αλλά είναι προαιρετικό αν βάλεις abs και
base-devel ? (εδώ είμαι ολίγον μπερδεμένος) πχ είδα ένα βίντεο που
κατεβάζει τα PKGBUILD από browser και μετά makepkg, οπότε το cower πως
χρησιμεύει? Για να είναι όλη η διαδικασία command line?

(και κάτι άσχετο)
* HDMI - to - firewire adapter
Έχετε ακούσει κάτι τέτοιο να υπάρχει ? Είδα στο νετ ότι υπάρχει αυτός ο
adapter και σκέφτομαι αν γίνεται να συνδέσω από την HDMI κάρτα ήχου με
firewire.

(1) http://supercollider.sourceforge.net/
(2) https://wiki.archlinux.org/index.php/Arch_Build_System
(3)
https://github.com/smoge/ArchAudio/tree/master/experimental/supercollider-git

Eυχαριστώ,
Γιώργος

Στις 30 Ιανουαρίου 2014 - 7:05 μ.μ., ο χρήστης Yorgos Diapoulis <
ydiapoulis at gmail.com> έγραψε: