[Archlinuxgr] OpenFest 9-10 Απρίλη στο ΤΕΙ Πειραιά

Michael Sioutis papito.dit at gmail.com
Wed Apr 6 17:53:57 EEST 2011

Καλησπέρα!

Δεν προλαβαίνει κάποιος να πει και πολλά σε μισή ώρα. Αυτό που θα ήθελα να
ακούσω είναι πια είναι τα - και τα + της συγκεκριμένης
διανομής σε σχέση με τις υπόλοιπες, σε τι χρήστη απευθύνεται, κατά πόσο
είναι φιλική με το hardware και βασικά πράγματα όπως τι package manager
έχει, αν παίζει καλά το gnome κλπ.
Φυσικά να δω και την διανομή να τρέχει σε ένα laptop.

Mike