[Archlinuxgr] OpenFest 9-10 Απρίλη στο ΤΕΙ Πειραιά

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Tue Apr 5 08:56:39 EEST 2011

Καλημέρα,

στο openfest θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση για το archlinux (Λάτσας/Μπαλάσκας).
Στο τέλος της παρουσίασης θα μετρηθούμε (λογικά θα είμαστε καμια
10αριά) οπότε θα μας δεις.
Αλλιώς πλησιάζεις εμένα ή τον Τάσο για να παραπάνω.

Δεν θα έχουμε παρά μονάχα μισή ώρα και θα θέλαμε την γνώμη σου σε κάτι
μιας και προλαβαίνουμε να διορθώσουμε ή να προσθέσουμε κάποια πράγματα
στην παρουσίαση. Τι θα ήθελες να δεις/μάθεις από μία παρουσίαση;

Εάν θέλεις, στείλε μας/μου τις απορίες σου για να μπορέσουμε να
τροποποιήσουμε την παρουσίαση κατάλληλα.

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education