[Archlinuxgr-repo] Ανανέωση - αφαίρεση πακέτων

George T ranger.linux at gmail.com
Wed May 8 02:31:46 EEST 2013

Δεν πειράζει.

Απλά καλό είναι να το λέμε πχ γιατί ανανέωσες το qcomicbook από -2 σε -3
και η μόνη αλλαγή στο PKGBUILD ήταν το "-DQT_QMAKE_EXECUTABLE=qmake4" το
οποίο το είχα προσθέσει από την -2 και άρα δεν μας επηρέαζε, το είχαμε
χτισμένο. Το lastfm ήταν/είναι outdated αλλά η έκδοση που έχουμε πάνω δεν
είναι η απλή, είναι μια patchαρισμένη και ακόμα δεν έχουν βγει ακόμα τα
paches για την τελευταία έκδοση του προγράμματος, γιαυτό το κρατούσα.

Η νέα έκδοση του anyremote μου είχε διαφύγει ενώ το Knutclient έβγαλε kde4
έκδοση μόλις τώρα και αυτός που είχε ανεβάσει την παλιά δεν χρησιμοποιεί
πλέον arch :p

Δεν έγινε και τίποτα απλά μερικά πακέτα τα παρακολουθεί ο πακεταριστής και
ίσως για έχει λόγο που δεν τα ανανεώνει ή τα χτίζει με κάποιο scriptάκι και
του είναι πολύ πιο εύκολο
;)