[Archlinuxgr-repo] Ανανέωση - αφαίρεση πακέτων

gstef archmartinoff at gmail.com
Tue May 7 23:09:20 EEST 2013

οχ ζητώ συγνώμη αν έκανα βλακεία
εγώ αναβάθμισα όσα πακέτα είδα ότι είχαν αλλάξει, το μόνο που έσβησα ήταν
το kmd5 που δεν είναι στο aur πλέον, έχει depend qt3! και ήταν μέσα απο το
2008
δεν έσβησα άλλο ...
δεν ήξερα αν τα συντηρούσε κάποιος, αλλά έχεις δίκιο έπρεπε να ρωτήσω πρώτα
βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο για αυτό το έκανα, ζητώ συγνώμη ....

--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/