[Archlinuxgr-repo] Ξεκαθάρισμα repo και ξεκίνημα update

madagu at gmail.com madagu at gmail.com
Sun Mar 25 12:42:49 EEST 2012

Μέσα, εννοείται και συνάντηση από κοντά :).

Έκανα μια λίστα με τα πακέτα του adlsgr64, ώστε  να δούμε/ξέρουμε ποιος θα κάνει maintain τι.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtDefBGdjoVJdGhGcmtpNEl5RHp0VkRvSVhVV3E0cXc

Εγώ τσίμπησα μερικά που με ενδιαφέρουν (σε πρώτη φάση). Ας το κάνουμε όλοι να δούμε τι μένει απέξω και βλέπουμε...