[Archlinuxgr-repo] Ξεκαθάρισμα repo και ξεκίνημα update

Axilleas Pi axilleas at archlinux.gr
Sun Mar 25 09:45:17 EEST 2012

Οκ, πολύ το καθυστερήσαμε, νομίζω ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε το ανέβασμα
και το ξεκαθάρισμα.
Μου μένει να γράψω το άρθρο για το git μόνο, τα άλλα είναι έτοιμα
(πιστεύω :p).
Θα ήταν καλό αν μπορούσαμε να βλέπαμε τα στατιστικά των downloads στα
πακέτα ώστε να σβήναμε αυτά που δεν έχουν κίνηση και δεν προβλέπεται
maintaining από μας. Θα στείλω ένα μήνυμα στον tiven να δω αν είναι αυτό
εφικτό.

Για τους κωδικούς και την πρόσβαση στο repo, ο πιο ασφαλής τρόπος
ανταλλαγής είναι η face2face συνάντηση, μετά ακολουθεί το mail, signed
με gpg κλειδιά. Αλλά οκ μπορούμε να το κάνουμε και μέσω pm στο adslgr
που έχουμε όλοι λογαριασμό, όπως άλλωστε το κάναμε και μέχρι σήμερα :p

Μήπως όμως να κάναμε κάποιο meeting πρώτα; Θα ήταν καλή φάση να
συναντιόμασταν και από κοντά :)