Re: Πρόβλημα στομ mail server?

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Jan 30 21:06:46 EET 2023

Καλησπέρα,

σε δική μου σύντομη δοκιμή όλα φαίνονται οκ (δηλ το mail και τα attachments
πήγανε κανονικά).
Στο configuration πάντως, δεν έχει αλλάξει κάτι εδώ και πολλά πολλά χρόνια
(θα τολμούσα να πώ δεκαετία και βάλε).

Θες να δοκιμάσεις μέσω του roundcube webmail στο https://mail.hellug.gr να
σιγουρευτούμε πως δεν φταίει ο client ?

Επίσης, αν θες με προσωπικό email στείλε μου τον παραλήπτη που δεν έλαβε
ώστε να έχω κάτι πιο χειροπιαστό για να κάνω grep στο mail.log μπας και
δούμε κάτι.