Συνέδριο κοινοτήτων Linux και Ανοικτού Λογισμικού (Ορθή επανάληψη)

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Tue Oct 16 16:46:47 EEST 2007

Καλησπέρα σε όλους,
  Κατ'αρχήν ευχαριστώ όσους απάντησαν, η επιτροπή τώρα αρχίζει σιγά σιγά τις εργασίες
μέσα από το wiki: http://congress.hellug.gr
Επίσης, εδώ: http://congress.hellug.gr/wiki/doku.php?id=lugs έχω βάλει ό,τι μπόρεσα
να βρω από online κοινότητες/ομάδες που έχουν σχέση με ΕΛΛΑΚ.
Παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι που μου ξέφυγε, πείτε μου να το προσθέσω.
Όσο περισσότεροι φορείς συμμετέχουν, τόσο το καλύτερο.

Γιάννης

ΥΓ. Σόρρυ που συννέχισα τα CC, ελπίζω αυτό να ενδιαφέρει όλους.

--
Yiannis Belias  <orion at linux.gr>                    `
Homepage [http://users.hol.gr/~jonnyb/video] '              .