nomika themata

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Wed May 16 10:35:59 EEST 2007

[sorry -- cant type -- rsi -- hands in splints]

Stefanos Harhalakis wrote [edited]:
> k. Spiropoyloy,
> Sas apantao sxetika me to thema ton metafrasmenon adeion GPL kai LGPL.

apantaw egw anti gia thnn elena,
ws melos ths omadas poy doylepse gia aytes
kai exei syzhthsei kathe leksh epi makron...
sorry gia to thlegrafiko styl.

>   Sta site poy anaferate sto email poy steilata brika mono keimena poy
> anaferoyn 'anepisimi' metafrash ths GPL kai ths LGPL. Parakalo poly na mas
> dosete ena link stin episimi metafrash ths adeias.

"epishmh" apo thn fsf den yparxei ki oyte prokeitai na yparksei pote --
den mporoyn na elegxoyn metafraseis.
h metafrash einai oso pio swsth nomika kai ellhnika ginetai
(exoyme ena problhma me ena mperdemeno arthro ths lgpl poy diabazetai perierga
kai prepei na skefteis ti leei, alla enallaktikh den exoyme brei)

> "Επιτρέπεται η αντιγραφή και διανομή ακριβών αντιγράφων του πηγαίου κώδικα
[...]
>   Ayto einai proion episimis metafrashs h opoia tha exei os skopo na
> xrhsimopoihthei nomika, h aplhs 'dokimastikis' metafrashs? An isxyei to proto
> tote tha prepei oposdipote na allaksete to 'akribon' se 'akribes' mias kai
> den exei na kanei me to kostos ton antigrafon alla me to na einai
> panomoiotypa.

isxyei to prwto.
h genikh plhthyntikoy toy "akribes" einai "akribwn".
to "akribo" (sxetika me kostos) den orizetai monoshmanta
kai de nomizw na yparxei nomika.

> "... δημοσιεύσετε με κατάλληλο και ευδιάκριτο τρόπο σε κάθε αντίγραφο,
> κατάλληλη ένδειξη δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και αποποίηση
> εγγυητικής ευθύνης
[...]
> "... dimosieysete me katallhlo tropo kai se eydiakrito shmeio se kathe
> entigrafo, katallhlh endeiksh sxetika me ta dikaiomata pneymatikis
> idiokthsias kathos kai dilosh apopoihshs opoiasdipote eythynhs..."

- eydiakritos o tropos, oxi to shmeio
- endeiksh dikaiwmatwn, oxi sxetika me ayta
- dhmosieyeis apopoihsh, de xreiazetai na peis "dhlwsh apopoihshs"
- "eggyhtikh eythynh" einai o swstos nomikos oros, oxi "opoiasdhpote"

--
-- zvr --