Πλανήτης Ταμπακέρα

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 20 18:40:19 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 15:24 +0200, ο/η Thanos Kyritsis
έγραψε:

> [...]

> καλύτερο να μπεί υπό την ομπρέλλα ενός MAINSTREAM *ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΥΣ*
> ΣΥΛΛΟΓΟΥ με τον οποίο ασχολείται πολύς κόσμος, έτσι ώστε:
>
> α) Να διαδώσω το gnome εκεί, σε μεγαλύτερο κοινό
> β) Να ακούω συλλογικά τις απόψεις των άλλων έτσι ώστε αν οι 30 πιο
> έμπειροι Linuxάδες του συλλόγου μου πούνε ότι "ξέρεις κάτι, αυτό το
> πράγμα που έφτιαξες για να προσφέρεις στο gnome, καλύτερα θα ήταν να το
> έκανες ΕΤΣΙ για τους Χ Υ Ζ λόγους και να το προγραμμάτιζες
> χρησιμοποιώντας το εργαλείο Δ κλπ κλπ κλπ".
>
> Δε νομίζω πως είναι μεμπτό να έχω μια τέτοια άποψη, επιτρέψτε μου.

OK εδώ είσαι άδικος.. το gnome.gr κατωχυρώθηκε από μένα όταν κατάλαβα
ότι domain names όπως τα mozilla.gr και firefox.gr τα είχαν παρει
εταιρίες web design άσχετες με open source και σε συνενόηση με το
gnome.org πήραμε το dοmain name  για να στεγάσει όσα είχαν να κάνουν με
το GNOME και τα Ελληνικά (όπως το gnome.de),  και αποφασίσαμε να μπεί
κάτω από τη στέγη του hellug. Ο Ηellug μετά απο κάποιο καιρό αποφάσισε
ότι το gnome.gr ήταν εξωτερικο προς το σύλλογο και τους στόχους του
project και πήραμε τα μπογαλάκια μας και φύγμαε ( και ακπομα το gnome.gr
είναι under construction).
Δεν επιχείρησε κανείς να στήσει δικό του μαγαζάκι  ( τρείς από τους
συμμετέχοντες στο gnome.gr είναι μέλη του GNOME foundation και σύμγωνοι
με το κατασταστικό του)- αντίθετα (τουλάχιστον εγώ) ππαντα ήθελα μια πιο
στενή σχέση με το hellug η οποία ποτε δεν ήρθε για διάφορους λόγους...
> Οπότε, ναι, αν ο Σπύρος ασπάζεται αυτήν την άποψη, καλά κάνει και ΔΡΑ ως
> αντιπρόεδρος του Συλλόγου να τα χώνει στον οποιοδήποτε τυχάρπαστο θέλει
> να σηκώσει το LALA.gr "είμαστε η χαρούμενη κοινότητα του LALA στην
> ελλάδα, αλλά ούτε τα ονόματά μας δε γράφουμε στη σελίδα που στήσαμε".
> ΚΑΙ ΝΑΙ, τον ψηφίζω και του δίνω όλη τη στήριξη να συνεχίσει να το
> κάνει αυτό ο Σπύρος γιατί είναι για το καλό (TM) (R) (C) της διάδοσης
> του project LALA, το οποίο σχετίζεται με το Linux.

Δεν διαφωνώ ότι οι δεκάδες "ανεξάρτητες| ομάδες που υπάρχουν τριγύρω δεν
οδηγούν πουθενά, αλλά αυτό είναι επιλογη αυτών που συμμετέχουν σε αυτές
και για την κατάσταση αυτή (όπως έγραψα και στο προηγούμενο mail μου
φταίει και η επιθετική - αρνητική στάση του hellug). Tο αποτέλεσμα αυτής
της "διαμάχης" που καλλιεργείται και μαζί με την ανάγκη που υπάρχει για
μια πιο κεντρική οργανωση των διάφορων "ανεξάρτητων" ομάδων έχει
οδηγήσει στην ιδέα δημιουργίας ενός "συγκεντρωτικού" project (που χωρίς
απαραίτητα να έχει την μορφή συλλόγου ) το οποίο όμως θα αποτελέσει και
την οριστική διάσπαση μεταξύ hellug και "μαγαζακίβν". Η γνώμη μου είναι
να γίνει κάτι και με τη συμμετοχή του hellug αρκεί και ο hellug να το
θέλει και να κην ψάχνει φαντάσματα πίθσω από οτιδήποτε..