IRIX 6.5

V13 v13 at it.teithe.gr
Wed Jan 3 18:25:20 EET 2007

On Tuesday 02 January 2007 10:59, christos mitrogiannis wrote:
> Xronia polla kai kali xronia,
>
> xreiazome ti boitheia sas sto eksis.Exo enan Silicon Graphics O2 me Irix
> 6.5.Prospatho na ton syntheso se topiko netgroup etsi oste na ton vlepo
> meso XP kai Linux.To pio pithano einai oti to den exei egatestimeno so
> Samba. An gnorizei kapoios an einai oposdipote aparetito to Samba kai pos
> mporo na to egatastiso se ena tetoio systima kathos kai an mporo na to do
> meso XP h Linux.

An theleis na baleis samba exeis dyo epiloges:

a) Thn bazeis apo edo: http://freeware.sgi.com/
b) Thn bazeis esy me to xeri

H lysi toy a einai pio apli, alla tha katalikseis na exeis palia samba. Ta
freeware den enimeronontai pia. Prosopika proteino th lysh b, h opoia 99% tha
doylepsei mia xara...

<<V13>>