Irix 6.5 Shell-help

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Tue Feb 27 13:15:07 EET 2007

Kalimera se olous,
Tha ithela tin boitheia sas sto eksis:
Prospatho se Irix 6.5, otan grafo se Shell ta velakia pano kai kato na mou
epistrefoun tin prohgoumeni 'h tin epomeni gramh entolon poy exo grapsei.
Opos diladi symbenei kai sto linux.

Mexri stigmhs exo kanei to eksis:
Ekana install to xKeyCaps me to opoio vlepo to pliktrologio kai tis
idiotites kathe koubiou parafta den moy dinei ti dinatotita na kano tetoia
allagi.
Anarotiemai an kapou yparxei kapoio config.file gia to pliktrologio etsi
oste na epemvo ekei me commands 'h me opoiodipote allo tropo.

Elpizo na katalabate ti psaxno. To ksanaanafero gia na gino pio katanoitos:
Thelo otan grapso sto Shell mia grammi kwdika kai patiso enter meta thelo me
to patima toy koumbiou belaki-epano na mou epaneferi sto shell tin grammi
pou eixa grapsei

Eyxaristo.