Επείγον

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Wed May 25 13:53:03 EEST 2005

Λοιπόν. Έχω το εξής πρόβλημα. Σετάρω το Nagios ξανά και ξανά και κάθε
φορά που το τρέχω έχω πρόβλημα με το status.log. Υποτίθεται οτι εκεί θα
έπρεπε να γράφονται οι πληροφορίες που διαβάζουν μετά τα cgi για να
παρουσιάζουν στο web frontend. Αυτό το αρχείο λοιπόν είναι πάντοτε κενό.
Μια περίπτωση στην οποία δεν γράφεται τίποτε σε αυτό είναι να είναι
γεμάτος ο σκληρός. Στην περίπτωση μου αυτό δεν ισχύει. Μια άλλη
περίπτωση είναι να μην έχεις δώσει δικαιώματα στο αρχείο. Πάλι, αυτό δεν
μπορεί να είναι γιατί του δίνω chmod 777. Τι μπορεί να φταίει; Έφαγα όλο
το χρόνο μου να σετάρω αυτό το &*%^%$#@! σύστημα και φτάνω στην πηγή
χωρίς να πιω νερό. Grmfhh!