FreeBSD 5.2.1 kai ADSL

Konstantinos Pachopoulos kostaspaxos at yahoo.gr
Fri Jul 2 15:25:59 EEST 2004

Ειμαι καινουριος στο UNIX (πρωην χρηστης Linux ομως)
και εγκατεστησα πριν μερικες εβδομαδες το FreeBSD
5.2.1. Καθως ομως ηρθε η ωρα για να βαλω ADSL θα ηθελα
να ξερω αν θα εχω καποιο προβλημα με το λειτουργικο
μου, ενω επισης θα ηταν και χρησιμο αν κανεις γνωριζε
αν τα ADSL modems της Intracom και της Alcatel
αναγνωριζονται.
Με τα Linux γνωριζω οτι η ADSL ειναι αρκετα ευκολη
υποθεση, αλλα οταν ρωτησα στον ΟΤΕ για UNIX και
FreeBSD μου απαντησαν οτι υπαρχει προβλημα. Ισχυει ή
απλως δεν ηξεραν τι μου ελεγαν;