Ακούει κανείς ;;

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Mon Nov 26 22:06:09 EET 2001

On 2001-11-26 17:17:24, Stoilis Giannis wrote:
> Στις Δευ 26 Νοε 2001 15:49, γράψατε:
> Φαντάσου την έκπληξή μου όταν ήρθε το mail στο inbox mou και δεν έγινε
> αυτόματα sorted σε κάποιο φάκελο. Τα φίλτρα μου είναι αρκετά παλιά αλλά και
> πάλι, τόσο καιρό που έχω να λάβω mail από την λίστα, ξέχασα να φτιάξω κανόνες
> για αυτήν, φαντάσου...

Και πάλι σε αντιγράφω.  Το αρχικό μου .procmailrc υπήρχε από
αμνημονεύτων χρόνων:

    revision 1.1
    date: 1999/09/21 18:50:24;  author: charon;  state: Exp;
    Initial revision.

αλλά φίλτρο για τη λίστα δεν έκανα ποτέ αφού το traffic είναι πολύ
μικρό για να με κάνει να φτιάξω folder.

> Κεραμίδι, ακούς;

Sure.  Υπάρχω, I think.  Semi-human καταστάσεις, αλλά ok θα σας
βασανίζω για λίγο καιρό ακόμα.

-giorgos