routing question

Mihalis Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Sat Jun 16 12:10:01 EEST 2001

Γεια χαρά σε όλους.

Έστω ότι έχω ένα Class C address space (1.2.3.χ) και θέλω να το χωρίσω στα
δύο.
Επίσης αυτό το Class C θα υποστηρίζεται από ένα linux router με 3 κάρτες
δικτύου ( eth0, eth1, eth2 ).

Σε σχέση με τον χωρισμό του δικτύου, οι δύο κάρτες θα υποστηρίζουν τα
παρακάτω δίκτυα ως εξής:
eth1: 1.2.3.0/25
eth2: 1.2.3.128/25

Το ερώτημα είναι το εξής:
Η eth0 (που είναι το gateway του δικτύου) μπορεί να έχει την IP 1.2.3.1 με
αυτό το χωρισμό του Class C address space;
Ρωτάω αυτό γιατί μου φαίνεται ότι η IP 1.2.3.1 θα έπρεπε να βρίσκεται στην
eth1.

Αν δεν μπορεί να γίνει αυτό, τότε μήπως πρέπει να φτιάξω και ένα ακόμα
subnet με, για παράδειγμα, 8 IP που θα περιέχει την 1.2.3.1 διεύθυνση και να
χωρίσω μετά τις υπόλοιπες IP;
Ποιες θα είναι οι εντολές που θα πρέπει να δώσω για την υποστήριξη του
routing (route add...);

ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Μιχάλης.