Secure pop3 server/client

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Jun 12 20:43:01 EEST 2001

On Tue, 12 Jun 2001 17:11:39 +0300 "Mihalis Tsoukalos" <mtsouk at freemail.gr> wrote:

> Γεια χαρά σε όλους.
> Όπως λέει και το subject ψάχνω να βρω secure pop3 server/client.
Secure εννοείς με υποστήριξη ssl/tls? Αν ναι τότε δεν χρειάζεται κάποιος
ειδικός δαίμονας αφού το pop3 δεν έχει καποια διαδικασία starttls, απλώς έχει
reserved το port 995 (spop), οπότε και μπορεις να το συνδιάσεις ενα κοινό daemon
με το sslwrap/openssl. Αν όχι τοτε δεν ξέρω καποιον pop3 server που να προμοτάρεται
σαν μη secure :)
Σε κάθε περίπτωση δες τον solid-pop3 (http://solidpop3d.pld.org.pl/)

> Ο server θέλω να τρέχει σε Linux και βέβαια πρέπει να υπάρχουν client για
> όλα τα λειτουργικά συστήματα.
κάθε pop3 client θα επρεπε να δουλευει με οποιοδήποτε pop3 server[1].

[1] Αλλιώς δεν θα λεγότανε pop3 client

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr