Virtual Hosts & Sendmail

vangelis vangelis at enet.gr
Sat Jan 13 09:59:01 EET 2001

Sto systima pou to eixa dei auto den ypirxan pragmatikoi xristes
webmaster at domain1.com kai mailto:hostbuster at domain1.com . Etrexe enan
diaforetiko pop3  (Version 1.020h), o opoios afine na kanoun pop3 login osoi
users itan grammenoi se ena arxeio popusers.db(kati tetoio) mesa sto
/etc/mail. Ta passwords ta epairne apo ena arxeio .mm mesa sto home
directory tou kathe domain.