[Thelug] Συμμετοχή στο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΛΑΚ στην Εκπαίδευση

Michael Baladinos mbaladinos at gmail.com
Fri Nov 27 19:07:04 EET 2009

Καλησπέρα. Λέγομαι Μπαλαντινος Μιχάλης και ειμαι καθηγητής Πληροφορικής
Β/Θμιας Εκπ/σης στο νομό Χανίων. Επικοινονώ μαζί σας ως μέλος της
οργανωτικής επιτροπής του *Παννελήνιου Συνεδρίου ΕΛΛΑΚ στην Εκπαίδευση*
http://foss4edu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2&lang=elκαι
εχω αναλάβει την επικοινωνια με τις διάφορες ομάδες, φιλους κλπ που
ασχολουνται με το ΕΛΛΑΚ στην Ελλάδα. Θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να
παραβρευθείτε όλοι στο συνέδριο μας και να συμμετάσχετε ενεργά σε αυτό.
Εκτός απο τις κλασικές ομιλιές θα θέλαμε να οργανώσουμε και διάφορα
εργαστήρια ΕΛΛΑΚ (
http://foss4edu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=10&lang=el)
και θα θέλαμε την συμμετοχή σας και σε αυτά. Αν κάποια ομάδα ενδιαφερόταν να
συμμετάσχει θα ήθελα να επικοινωνήσει μαζί μου για να κανονισουμε τα
οργανωτικά, δηλαδή τι θα χρειαστεί απο εργαστήρια, λογισμικό κλπ ώστε να
προετοιμαστούμε αλλά και να κανονισουμε τους χωρους που θα γίνουν αυτα τα
εργαστήρια.
Παρακαλω για οτιδήποτε απορίες, ερωτήσεις κλπ έχετε θα ήμουν πολύ προθυμος
να σας απαντήσω. Μπορείτε αρχικά να επικοινωνηστε μαζί μου μέσω ηλεκτρονικου
ταχυδρομειου και αργοτερα θα επικοινωνουμε και όπως αλλιώς κρινουμε
αποδοτικότερο.
Πληροφοριές για το συνέδριο θα βρείτε στην σείδα: http://foss4edu.gr/

Περιμένω νέα σας
Φιλικά