[Thelug] dump / restore

John Tsiombikas nuclear at member.fsf.org
Tue Sep 8 08:57:34 EEST 2009

On Tue, Sep 08, 2009 at 01:27:03AM +0300, Yiannis wrote:

> Εννοώ unix sockets ( mknod( "testSocket", S_IFSOCK|0777, 0 ); ). Για τα
> υπόλοιπα συμφωνώ, αν και για να δημιουργεί το rdiff-backup τα unix
> sockets φαντάστηκα ότι σε κάτι θα εξυπηρετεί.

Gia unix sockets milousa kai ego. Den nomizo oti kanei kati to parapano.
unix sockets ftiaxnontai kalontas socket kai bind.

> Το aide στο user space δεν είναι; Πιο απλά δεν μου χρειάζεται να ξέρω
> ότι το α είναι hard linked στο β.

Den ksero ti einai to aide. Otan elega oti den xreiazetai na asxoleise
me ta inodes, enoousa oti den xreiazetai na se apasxolei ti inode number
tha parei to kathe arxeio opos itan i arxiki sou erotisi. To link count
tou klp einai allo thema.

> για το ext2|3 mke2fs, για κάποιο άλλο filesystem κάποιο
> άλλο (για αυτό είπα γενικά format).

Gia ola mkfs me parametro -t pou orizei filesystem type.

--
John Tsiombikas
http://nuclear.sdf-eu.org/