[Thelug] dump / restore

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Sep 8 00:05:48 EEST 2009

On Mon, 7 Sep 2009 22:44:12 +0300
John Tsiombikas <nuclear at member.fsf.org>

> Ti enoeis na dimiourgei sockets? To socket den einai kati pou stekei
> apo mono tou xoris to programma pou akouei apo piso. Kai molis
> trekseis to programma tha anoiksei ta sockets tou outos i allos,
> opote de xreiazetai na agxonese gia ayto :)

Ναι. Για αυτό είπα ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αν και τα
δημιουργεί(μάλλον θα κάνει κανένα mknod(2)). Δεν ξέρω όμως σε τι μπορεί
να είναι χρήσιμο, σύμφωνα με τη φαντασία του καθενός.

Εφόσον παίξω με tar|rdiff-backup|cp και όχι με dump/restore τα inodes
-σαφώς- αλλάζουν (ένα μπρος - πίσω σε έναν δίσκό με ενδιάμεσο format
του filesystem δεν θα άφεινε το δίσκο εντελώς defragmented;  ). Υπάρχει
κάποιος σοβαρός λόγος που θα μπορούσα να τα θέλω ίδια; (ένας που
έρχεται στα γρήγορα είναι τα παράπονα από to aide, αλλά αυτό θα γίνει
μια φορά)

--