[Thelug] dump / restore

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Sun Sep 6 04:31:35 EEST 2009

On Sun, 6 Sep 2009 04:06:21 +0300
Yiannis <yiannis at tolises.homeunix.org> wrote:

> Sorry αλλά κάποιος με ουρά χοροπήδηξε

OK μάλλον καταλάβατε τι έγινε....
Συνεχίζω:

... όταν σκάσει ο δίσκος βάζω αυτόν που έπαιρνα backup (ή τελος πάντων
μεταφέρω τα αρχεία από όπου τα έχω), bootάρω με ένα live cd κάνω chroot
στο hda1 και τρέχω lilo. reboot και παίζω κανονικά.

Έχει κανένας άλλον καμία καλύτερη ιδέα; (πέρα από το να απομακρύνω τα
γατάκια από το πληκτρολόγιο)

Γιάννης

--