[Thelug] πρηξιμο

NIKOLAOS AIDINIDIS nickaidin at gmail.com
Thu Sep 3 11:49:56 EEST 2009

ρε παιδιά καλησπέρα!
Είμαι εν γένει "φίλαθλος" του ελεύθερου λογισμικού. Ο λόγος που μπήκα στις
λίστες του ταχυδρομείου του hellug είναι όχι για να συμμετέχω ενεργά, αλλά
για να δυναμώσω το κίνημα με τρόπο έστω και παθητικό, παρακολουθώντας τις
εξελίξεις. Ωστόσο αυτό που γίνεται τελευταία και οι κοκκορομαχίες που
παρακολουθώ να εκτιλύσσονται με θλίβουν. Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε εμένα
στις λίστες Σας και τον κουράζετε με τους διαξιφισμούς Σας, φανταστείτε τον
υπόλοιπο κόσμο. Νομίζω ότι πρέπει να κάτσετε κάτω και να τα βρείτε.
ένας φίλος
Νίκος ΑΪδηνίδης.