[Thelug] thelug.gr ch0wned.

Frozen frozen at nightmare.gr
Tue Sep 1 20:20:06 EEST 2009

2009/8/30 Christos Nouskas <nouskas at gmail.com>:
> 2009/8/30 Frozen <frozen at nightmare.gr>:
>> Oson afora to greek-kati-dot-kati , tha ithela na rwthsw mhpws k
>> mporei kapoios na me diafwthsei..
>> Apo pou ki ws pou egw yparxw san - 1os eggegramenos xrhsths - [1] me
>> to onomatepwnymo kai ta stoixeia mou - se ena site pou den exw
>> episkefthei pote - [2] ?
>>
>> Me pio dikaiwma xrhsimopoiithike mia vash dedomenwn h opoia periexei
>> pragmatika stoixeia se ena agnwsto gia emena site?
>> Den sumfwnisa pote na eggraftw se kanena greek-kati-dot-tzi-ar site,
>> oute thelhsa na xrhsimopoihsw to onomatepwnymo k to email mou.
>>
>> Mhpws kapoios tha mporouse na me enhmerwsei sxetika..?
>
>  Κι αν ποτέ λάβεις ξεκάθαρη απάντηση, ο Ρικούδης υποσχέθηκε να καθήσει
> να τον γα...
>

> --
>
> ...ργαλήσουμε.

Extes dexthika to parakatw email san apanthsh:

2009/8/31  <info at greeklug.gr>:
> fkitsantas, ο λογαριασμός σας στο Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ
> έχει διαγραφεί.

K etsi mou dhmiourgeitai h aporia.. Afou oi ypeuthinoi VLEPOUNE th
lista, giati den mas dinoune k mia apanthsh? :)

Me pio dikaiwma vrethika ksafnika eggegramenos se ena site to opoio
den episkefthika pote, k malista vrethika eggegramenos me ta
pragmatika stoixeia mou k to email mou?

Poios edwse to dikaiwma na xrhsimopoiithei h database tou thelug.gr me
ta stoixeia twn xrhstwn tou thelug.gr pou gia na kanoun eggrafh
epeleksan ean sumfwnoun 'h de sumfwnoun me tous sugkekrimenous orous
tou sugkekrimenou website k oxi opoioudhpote allou akurou website?

--
             Yours,
                          Kitsantas Fotis aka Frozen