[Thelug] Δημόσια συγγνώμη

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Fri Aug 28 21:11:11 EEST 2009

Αγαπητέ Νίκο.

Δεν καταλαβαίνω γιατι ζητάς συγνώμμη. Εχει διαβαστεί ολη η λίστα για να
δουμε τον τρόπο του κ Ρηκούδη??? Το πρόβλημα ηταν προσωπικό και ως τέτοιο
πρέπει να μείνει. Δηλ. κάθε φορά που κάποιος μας επιτίθεται θα πρέπει να
κάνουμε την κότα????
*ΟΧΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.*

Ευχαριστώ.

Στις 28 Αύγουστος 2009 7:29 μμ, ο χρήστης Nikos Delis <delis at greeklug.gr>έγραψε:

> Λοιπον, ναι, εχεις δικιο. Εχω σημαντικο
> προβλημα επαφης με ανθρωπους, το εξης:
> Δεν συναναστρεφομαι με θρασυδειλες
> κοτες, με ηλιθιους, με λαμογια, και με
> φασιστοειδεις εκ των ανω οργανωτες
> κοινοτητων. Ειλικρινα, δε φταιω εγω.
> Προσπαθησα, αλλα δε μπορω. Μου βρωμανε.
> Οσο παρθενα κι αν ειναι η γλωσσα τους.
> Καληνυχτα σας.
>

>  ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ ΚΑΙ
> ΠΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΙ ΒΡΑΔΙΑ
> ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΑΙ???? ΕΧΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ
> ΣΕΒΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ
> ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΕΖΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ Η ΟΠΟΥ
> ΑΛΛΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ ΤΟ ΚΟΡΜΑΚΙ ΣΟΥ ΤΙΣ ΓΟΒΕΣ
> [...]

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering
Thesaloniki Greece