[Thelug] Ad Hominem και καληνυχτα.

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Aug 28 14:57:01 EEST 2009

Serafeim Zanikolas wrote:

> Θα πρότεινα ο νέος σύλλογος να θέσει ως πρωταρχικό στόχο την ψυχιατρική
> περίθαλψη του ευφιέστατου κ συμπαθή σε όλους αλλά εμφανέστατα κ βαθιά
> διαταραγμένου φίλου μας.

Αναρωτιεμαι βεβαια εαν συνηδειτοποιεις το γεγονος οτι αντιθετως απο τον
κοινο μας "φιλο", εγω *σου επιτρεπω* να εκφραζεις την οποιαδηποτε αποψη
με οποιεσδηποτε εκφρασεις σου αρεσουν, ακομα και για να με πεις "βαθια
διαταραγμενο", χωρις ουτε να κανω moderation ουτε να χρησιμοποιω το
κολπακι "σου χωνομαι στο blog μου και μολις δω οτι δε με συμφερει η
τροπη που παιρνουν τα πραγματα σβηνω τα παντα". Για σκεψου το λιγο αυτο
και ισως αναθεωρησεις το ποιος χρειαζεται περιθαλψη και γιατι.