[Thelug] Ad Hominem και καληνυχτα.

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Thu Aug 27 22:26:19 EEST 2009

Στις 27 Αύγουστος 2009 10:11 μμ, ο χρήστης Nikos Delis
<delis at greeklug.gr>έγραψε:

> Σιμο Ξενιτελλη, δεν απαντησα την πρωτη
> φορα, αλλα οριστε η δευτερη. Και
> επειδη εισαι λιγακι θρασυδειλος (για να
> μην πω εντελως κοτα) και
> αναφερεις ατομα μονο σε μεσα που ειτε δεν
> συμμετεχουν ειτε εχεις τη
> διαχειριστικη δυνατοτητα να εξαφανισεις
> τις απαντησεις που δε σου
> αρεσουν, ετσι κι εγω παιρνω το δικαιωμα
> να σου ανταπαντησω οπου μου
> καπνισει.
>
> Λοιπον, ναι, εχεις δικιο. Εχω σημαντικο
> προβλημα επαφης με ανθρωπους, το
> εξης: Δεν συναναστρεφομαι με θρασυδειλες
> κοτες, με ηλιθιους, με λαμογια,
> [...]

Για να απαντήσεις κάνε reply στο αρχικό νήμα και μην δημιουργείς νέο
βάζοντας μέσα το κείμενο του άλλου χωρίς να φαίνεται και ποίος είναι.
Έχουμε γεμίσει 30 σπασμένα threads σε πολλά από τα οποία δεν ξέρουμε ποιος
είπε τι.

--
www.ftsoogle.dom.gr