[Thelug] Software Freedom Day 2009

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Thu Aug 27 11:03:50 EEST 2009

2009/8/27 Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com>

> Φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα οι εναπομείναντες του Thelug να κάνουν ότι
> εκδήλωση θέλουν... Κανείς δεν πρόκειται να τους εμποδίσει...
> Απλώς το timing είναι λίγο κουλό... Και ακόμη περισσότερο κουλό είναι η
> συνεργασία με το Hellug!!!
> Ξαφνικά θυμήθηκαν ότι υπάρχει και ο Thelug... Και θυμήθηκαν να κάνουν μαζί
> τη διοργάνωση!!!
> Τόσο καιρό τους θυμόντουσαν μόνο στη infosystem, και αυτό τη τελευταία
> στιγμή γιατί χρειάζονταν "χαμάληδες".
>
> Πέρυσι πριν την infosystem ζητούσαμε ο Thelug ενημέρωση για το τι
> [...]
Συγνώμη αλλά δεν μπορούμε σαν Χρήστος Μπαχαράκης ή Χρήστος Χουτουρίδης να
ζητήσουμε να μας δανήσει ο δήμος ένα κιόσκι και να μας επιτρέψει να το
στήσουμε στην πλατεία Αριστοτέλους. Εάν ήταν έτσι θα μπορούσα ο κάθε ιδιώτης
ότι ώρα του καπνίσει να στήσει το δικό του κιόσκι όπου θέλει. Για αυτόν
ακριβώς το λόγο ζητήσαμε από τον σύλλογο Hellug να υπογράψει το χαρτί με το
οποίο ζητάμε άδεια από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Η μορφή της αίτηση συζητείται
στο googlegroup του thessalonikisfd. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει την
μέχρι τώρα αίτηση και κάνει τυχόν προσθήκες. Αυτά είναι τα γεγονότα, αυτές
είναι οι κινήσεις μας.

--
Christos Bacharakis
cmpahar at gmail.com