[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Apollon Oikonomopoulos apollon at noc.grnet.gr
Thu Aug 27 00:10:19 EEST 2009

On Wed Aug 26 21:59:23 EEST 2009, Stavros Temertzidis wrote:
>Βαρέθηκα τις "πίπες" περί καπίλευσης του ονόματος Thellug και για τη μεγάλη
>και τρανή ιστορία του...
>Ποια ιστορία του; Τι ήταν το Thellug και ποιες ήταν οι δράσεις του έως το
>2007; Ας μας απαντήσει κάποιος από τους παλιούς...

Φαίνεται ότι η ιστορία του είναι αρκετή για να την επικαλείστε στη _δεύτερη_
πρόταση της αυτοσύστασής σας [0] και μάλιστα με ιδιαίτερα άκομψο τρόπο:

"""
Η ύπαρξη του TheLUG προηγήθηκε ακόμη και της δημιουργίας του συλλόγου HELLUG
(Hellenic Linux User Group – Ένωση Χρηστών & Φίλων Linux) που εδρεύει στην
Αθήνα και που ασχολείται με το Linux,  ο οποίος δημιουργήθηκε μόλις το 1998.
"""

Αφού λοιπόν δεν υπήρχε Thelug για σας, γιατί τον επικαλείστε; Επιπλέον, του
iLUG προηγήθηκε; Του PLUG; Της τάδε παρέας στο ΕΜΠ το '93; Προς τι η σύγκριση;
Προς τι η _συγκεκριμένη_ σύγκριση (αφήνω το «μόλις το 1998» στην άκρη προς το
παρόν);

Νομίζω ότι η δήλωση αυτή βγάζει μάτι, ασχέτως της σχέσης που μπορεί να έχει
κάποιος με το Hellug. Αν θέλετε να δώσετε την εικόνα μιας σοβαρής προσπάθειας,
τότε σταματήστε να ετεροπροσδιορίζεστε (και δη με κριτήρια όπως το ότι είστε
συνέχεια του τάδε που ήταν πιο παλιός από τον δείνα, λες και είμαστε στο
στρατό) και αποκτήστε _δική σας, πραγματική_ ταυτότητα (θέσεις, δράση,
οτιδήποτε), ώστε να φανεί αν και κατά πόσο έχει λόγο ύπαρξης ο σύλλογος που
στήσατε. Μέχρι τότε, προσωπικά θα διατηρώ της επιφυλάξεις μου σχετικά με την
αναγκαιότητα του εγχειρήματός σας[1].

[0]: http://www.greeklug.gr/main/?q=about
[1]: Δυστυχώς ή ευτυχώς, τo Occam's razor επιβεβαιώνεται πολύ συχνά όσον αφορά
     στους συλλόγους.

Με εκτίμηση,

 Apollon Oikonomopoulos               apollon at noc.grnet.gr
 Greek Research & Technology Network - http://www.grnet.gr

Υ.Γ.: Σας τα έχουν πει και άλλοι, θα σας δώσω και εγώ την ίδια συμβουλή:
σύλλογοι έχουν υπάρξει πολλοί, όλοι έχουν λυγίσει κάποια στιγμή κάτω από το
βάρος της γραφειοκρατίας και των μικροσυμφερόντων και κανένας - μα κανένας -
δεν παρέμεινε μια «παρέα με νομική υπόσταση». Ίσως λοιπόν δεν πρέπει να
θεωρείτε δεδομένο ότι ο δικός σας σύλλογος θα είναι απαλλαγμένος από όλα τα
προβλήματα που έχουν συναντήσει οι υπόλοιποι.