[Thelug] Software Freedom Day 2009

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Thu Aug 27 01:26:04 EEST 2009

On Thu, 2009-08-27 at 00:34 +0300, Nikos Delis wrote:
> Μπράβο σας , συγχαρητήρια για την κίνηση
> αυτή .
> Μιας και το θέλετε να είναι με όνομα
> Thelug+Hellug στο Software Freedom Day 2009 στην
> Θεσσαλονίκη  θα θέλαμε να ξέρουμε
> ποιοι από το Thelug δηλώσαν και συμμετέχουν
> γιατί εμείς σαν Greeklug τώρα , που είμασταν
> για το τελευταίο χρόνο Thelug ούτε
> ρωτηθήκαμε ούτε ξέρουμε τίποτε και
> αναρωτιόμαστε αν θα μας καλέσετε για
> καφέ για να γνωρίσουμε τα πραγματικά
> μέλη του Thelug (αν όχι στείλτε κάνα φώτο
> μετά ), μιας και σε δυο μέρες έγιναν
> πολλοί μελή του που δεν υπήρχαν το
> [...]

Δεν νομίζω ότι για να κάνεις κάτι πρέπει να αρχίσεις να ρωτάς δεξιά και
αριστερά. Αυτά τα πράγματα χρειάζονται πρωτοβουλίες, εξάλλου όλοι
ήμασταν πολύ απασχολημένοι στον εμφύλιο.
Επίσης δεν ξεκίνησα κρυφά καμία "μυστικιστική" διοργάνωση. Ανοιχτή
εκδήλωση πάμε να κάνουμε. Έγραψα αυτό το email στη λίστα ακριβώς για να
μαζευτούμε και να βοηθήσουν όσοι θέλουν στην διοργάνωση. Όσοι είμαστε
από τη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον. Όσοι λοιπόν ενδιαφέροντε και μπορούν να
βοηθήσουν ας μην διστάσουν κι ο καφές από μένα.

Αν δεν γίνομαι κουραστικός θέλω να πώ και αυτό.
Εγώ δεν είμαι μέλος του συλλόγου GreekLUG. Και ούτε μάλλον έχω σκοπό να
γίνω. Παρακολουθώ την λίστα του Thelug όμως εδώ και κάμποσο καιρό και αν
και μόνιμος κάτοικος Χανίων έχω έρθει και σε 2 εκδηλώσεις του. Εδώ τώρα
υπάρχει ένα θέμα. Αν δεν θέλω να έρθω στον Σύλλογο και θέλω να μείνω
απλό μέλος του Thelug. Όμως θέλω να προσφέρω (λέμε τώρα ότι οι
εκδηλώσεις είναι προσφορά). Γίνομαι αμέσως αντίπαλος του GreekLUG?
Φτιάχνοντας ένα σύλλογο με διαφορετικό όνομα (ίσως και στόχο) από αυτόν
που είχε πριν αμέσως χωρίζετε του ανθρώπους σε δύο κατηγορίες. Γιατί;
Γιατί να πρέπει οι λιγοστοί άνθρωποι του ΕΛΛΑΚ στην πόλη να πρέπει να
διαλέξουν κιόλας; Να μπώ στον σύλλογο ή να μην μπώ; Να πάω στην εκδήλωση
σαν Thelugήτης ή σαν GreekLUGήτης; Πόσο καραγκιοζιλίκι σας φαίνεται
αυτό;; Εμένα πολύ. Και μην υποτιμάτε το όνομα. Αν ξαφνικά σταματούσα να
σας λέω Κ. Δελή και σας έλεγα "Μπιριμπίκο" δεν θα σας πείραζε;
Δηλαδή επειδή μια ομάδα ατόμων έκανε σύλλογο πρέπει όλοι να πάμε εκεί
για να μην έχουμε διχόνοια; Και αν ο σκοπός του ΝΕΟΥ συλλόγου δεν
πολύ-ταιριάζει με αυτόν της παλιάς ομάδας (έστω για κάποιους);; Αυτοί
για να μην σπείρουν τη διχόνοια πρέπει να το καταπιούν και να γραφτούν
στο σύλλογο; Ή αν δεν γραφτούν πρέπει να γίνουν "Πανελλαδικοί" με το
έτσι θέλω; Δεν είναι κάπως φασιστικό αυτό; Με λίγα λόγια. Γιατί θα
πρέπει να απολογούμαι ή να εξηγούμαι στον καθένα για τις όποιες κινήσεις
μου σαν Thelug στην πόλη της Θεσσαλονίκης; Σκεφτείτε σας παρακαλώ αν με
βλέπετε σαν αντίπαλο ή όχι. Και ακόμα σκεφτείτε για ποιο λόγο συμβαίνει
αυτό.

--
Χουτουρίδης Χρήστος