[Thelug] [Fwd: Re: Katastatiko ktl ktl]

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 18:42:55 EEST 2009

SOKRATES ARGYRIOU wrote:

>      > Εγω θα σε συνιστουσα να μαθεις να φερεσαι και φυσικά πρέπει να
>     μάθεις, οτι αλλο ο γραπτος και αλλος ο προφορικός λόγος.
>
>     Αυτο καλυτερα να το πεις σ'αυτον που εγραψε το καταστατικο σας. Και
>     δωστου μαζι τη γραμματικη του Τριανταφυλλιδη και το συντακτικο του
>     Τζαρτζανου. Θα τα χρειαστει.
>
> Μάλιστα! Να σε ενημερώσω οτι διαβάστηκε και από δικηγόρο. Λές να ηταν
> και αυτός αγράμματος?????

Εχω δει αθλιοτερα κειμενα *γραμμενα εξ'ολοκληρου* απο δικηγορους, αλλα
το συγκεκριμενο ειναι προφανες οτι δεν το εγραψε δικηγορος. Απλα το
σουλουπωσε λιγο δικηγορος ως προς το νομικο κομματι με copy/paste απο
προτυπα καταστατικων. Στον αρχικο συντακτη αναφερομαι. Δεν εχει διορθωτη
ελληνικων το OpenOffice στο Ubuntu?